Mauresmo visade klass

Mauresmo tappade endast tre game i matchen mot Niculescu (6-1, 6-2) och visar gryende form.
Därmed satt i alla fall en dubbel, man får vara glad för det lilla.
Ligger just nu på 50% i antal vunna spel, den siffran ska höjas de närmsta dagarna.

Imorgon är det världscupsprint i italienska Valdidentro, sista tävlingen innan längd-Vm drar igång.
Då tävlingen imorgon är i fristil kanske det är läge att spela Arianna Follis, den duktiga italienskan som har imponerat stort i fristilsprintarna i vinter, speciellt i Tour de ski. Ska försöka hitta ngt lämpligt head-to-head spel.

Storslalom för herrar är det också imorgon, men här har jag inte bestämt mig än om jag ska lira, tycker det är så pass jämnt.
Kommer i alla fall inte att lira Ligety.......

Ska fördjupa mig i rankinglistor, tidigare möten, dagsform, ställning i världscup och liknande sen återkommer jag med förhoppningsvis spelvärda objekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0