Alpint, backhoppning och fotboll...

Störtloppet imorgon förmiddag inleder helgen och efter att ha studerat träningstiderna samt spelobjekten tycker jag mig ha hittat ett intressant spel.
Werner Heel - Marco Buechel 2, head-to-head (1,65 på expekt).

Marco Buechel gjorde ett bra super-g där han slutade 7:a medan Heel var en liten besvikelse med sin 14:e plats.
Nu är det störtlopp och där är Buechel starkare.
Han ligger bra till i störtloppscupen (9:a mot Heels 19:e plats), och har varit bra med i träningsåken.
En annan faktor som talar för honom är att han kör på samma skidmärke som super-g vinnaren Didier Cuche, som även var snabbast i det sista träningåket.

Jag spelar en dubbel och tar även med en head-to-head i backhoppningens lagtävling som går av stapel i tyska Willingen.
Här tror jag Österrike har en bra chans att slå Norge till 1,50 gånger pengarna.
Lagtävlingar och stafetter är spelvänliga objekt tycker jag då det inte gör allt för mkt om en i de bättre lagen har en dålig dag.
För att Norge ska vinna detta är de beroende av att alla i laget hoppar bra, det är inte Österrike.

Lirar också en singel i spanska ligan.
Sevilla tror jag mkt på i mötet med Real Betis hemma.
Efter två raka förluster är det dags för en vinst, senast borta mot Sporting Gijón skapade de chans på chans men fick inte in bollen och förlorade med 1-0.
Sevillaseger ger fina oddset 1,80.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0