Vonn vann....

Vonn var precis så mkt bättre än Fischbacher som jag kunde ana i damernas störtlopp, hon slog denne med drygt 1,5 sek, inget snack med andra ord.
Så dubbeln med Vonn och Eggenhofer satt fint till oddset 1,89.

Nu hade jag tänkt se framemot herrarnas slalomdel i kombinationen, men ser till min stora förvåning att Ligety har blivit diskad! Vad fan är detta?
Jag kunde inte se ngt fel med hans störtloppsåk tidigare idag.
Får kolla upp vad som har hänt.
Trist, för här var det fördel Ligety.

Edit:
Ligety blev diskad pga utrustningsfel.
Trist att ev. flyga på ngt sådant.
Men men, bara att ta nya tag.
Spelen än så länge har ju trots allt gått ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0